Dagen!

I dag har jag varit på min årliga tändläkar kontroll ... hmm.. min tanläkare är fort farande på mig om att jag ska ta bort mina visdoms tänder.. men förra året sa han att det skulle kosta typ 2500 per tand. i år sa han 1500kr/st så jag undrar .. om jag väntar typ 2 år till kommer han att ge mig 500kr då om han får ta bort dem!?!?...... hehe troligt vis inte men det vore coolt...
Min mamma fyllde 55 idag så det vart lite fika hos tanten ;o).. jag och brorsan gav henne 500kr till en tattuering som hon bestämt sig för att göra!!
Annars har jag inte så mkt att förtelja om dagen så...
ses och hej

// PS : årdning och reda en låda vin på fredag! =))

Kommentarer
Postat av: Challe

Hur är det med din stavning micke :P haha Årdning???? osv :P haha ;)

2009-05-09 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0