Hej alla glada stollar!!!

Hej på er alla idag tänker jag skriva om vad jag gjort och något jag inte fattar!!
IDAG:
Idag har jag vart på banken och löst 3 lån det blev lyckat fick tillochmed pengar över wippidoo!
Så som alla som känner mig så var det ju självklar dax för firande, och det blev det ..=))
Firade med michaela och en engångs grill och facktiskt ja flask kare! trot eller ej men jag åt fläsk kött!! och det smakade faktiskt bra!!.. men det som smakade bäst var michaela´s klyft potatis som hon gjorde smakade helt underbart, och tänk då på att vi inte har ungn!! =))

Noll Fatt:

Till alla killar där ute dax att slå våra "kloka" huvuden i hopp och försöka lista ut hur tjejernas tankar fungerar!! =))

Mina Bröder Undrar
CITAT: Jag förstår dem inte jag kan inte vara utan dem, hur vet jag vem som är rätt..

CITAT : Hur fungerar de och hur får man ett riktigt bra förhållande om man inte förstår sig på dem!!??


Mina lösningar.!! :
 
Vet inte hur de fungerar riktigt men man kan ju testa att fråga det man undrar över oftast får man svar om de inte är rädda och då ska man inte presse dem, När de vill berätta så gör de väl de! och nej det är väl klart man inte kan vara utan dem inte änns om man är bög tror jag, man vet inte vem som är "rätt" för sig, men jag anser att man ska försöka på den som känns rätt..!!
Jag vet inte men jag tror att om man hittar någon man trivs ihopp med och om man har bra kominikation så får man ett bra förhållande men defenitivt A & O är kominikation..!!

Om någon annan har någon bättre förslag så skriv till..!! =))

//hoppas någon iaf blir smartare av mina skumma ideér =))
Hej!!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Sanningen om kvinnor: Vad du än säger eller gör så är det fel... Även om du gör som dom tycker :S

2009-05-14 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0